ممسحة فليسكي المرنة ( خامة مايكروفايبر)

ج.م160

 (ثابت)

الوصف

النوع : يبيع
التاريخ : 17/03/2021
الحالة : جديد
الضمان : يوجد
الموقع : الأقصر

مين فينا مش بتحب بيتها يكون نضيف وبيبرق؟ بس النضافة بتاخد وقت ومجهود وتعب كبير والأدوات مش بتساعد!

عشان كده النهاردة بنقدملك ممسحة فليكسى المرنة، قمة التكنولوجيا فى أدوات النظافة والعناية بالمنزل.. ده لأنها ممسحة مايكروفايبر مرنة مصنوعة مخصوص عشان تطول معاكى أى مكان مهما كان ضيق، تحت الأثاث والترابيزات والسراير وغيرها من غير ما تحتاجى توطى ولا تنحنى وبدون أى مجهود، جسم الممسحة مرن جداً وقابل للإنحناء فى أى اتجاه عشان تقدرى توصلى برأس الممسحة لأى مكان بكل سهولة وتحصلى على أفضل نضافة بدون مجهود ولا تعب..

ومش كده وبس.. الممسحة كمان مزودة بكشاف ليد قوى جداً هينورلك الأماكن الضلمة وهيخليكى تشوفى التراب الناعم والخفيف اللى مش بيظهر وهتقدرى تتخلصى من الأتربة والجراثيم، وده عن طريق قماش المايكروفايبر المميز اللى بيجذب الأتربة والأوساخ ناحيته زى المغناطيس، وبتتنضف بكل سهولة عن طريق الماء فقط.. ولو عاوزة ترجعيها جديدة تقدرى تخلعى القماش المايكروفايبر من رأس الممسحة وتغسليه فى الغسالة عادى جداً لأنه بيستحمل أكتر من 300 غسلة..

القماش المايكروفايبر فيه ميزة كمان هى قدرته العالية على الامتصاص على عكس الممسحة العادية، عشان كده مش هيسيب آثار مياه على الأرضية وكمان هتقدرى تمسحى بيه كل السوائل من على الأرض وتنضفيها تماماً بدون تلزيق ولا أثر على الأرض، وعشان تحافظى على نضافة بيتك دايماًً.. زودنالك 2 غيار للقماش المايكروفايبر عشان تجدديه وترجعى الممسحة كأنها جديدة وتعيش معاكى العمر كله، حافظى على نضافة بيتك بأقل مجهود مع ممسحة فليكسى المرنة 

بادر واطلبها الان نصلك اينما كنت وبالمجان

 

 

نصائح السلامه

اختار مكان عام لمقابله البائع

تجنب الاماكن المجهوله 

خد صاحبك معاك

افحص المنتج جيدا قبل الشراء 

لا تتم اي معاملات ماديه الا بعد فحص المنتج 

احذر الاحتيال

الموقع لا يسالك عن كلمه السر او اي بيانات بنكيه او اي تحويلات

إعلانات مميزة

الإعلانات الحديثة

أعلى